niedziela, 12 stycznia 2014

PROLOG

PROLOG
Ból..
Niby nic, a jednak...
Zawsze kojarzy się to nam z czymś nieprzyjemny, ale są również tacy ludzie,
którzy to kochają.
Czując ból czują jak wraz z krwią odpływają wszystkie problemy, które powracają i powodują kolejne cięcia, rany...
Samookaleczenie jak sama nazwa mówi, okaleczamy tylko siebie, lecz są również
i tacy udzie, których satysfakcjonuje zadawanie ból komuś.
Widząc ich, ich twarze przepełnione bólem sprawia im przyjemność.

Młodzi ludzie giną, nikt nie wie o nich nic. Nikt oprócz jednej osoby.
Osoby, która jest wszystkim dobrze znana.
Która skrywa mroczne tajemnice.
Ludzi z małego miasteczka przepełnia panika.

Ona zwykła dziewczyna, młoda żyjąca chwilą i ciesząca się z życia.
Do czasu, do czasu gdy pozna jego.
Zmieni jej życie o 360 stopni, niekoniecznie na lepsze.


__________________
Oto prolog, mam nadzieję, że się podoba. <3
CZYTASZ=KOMENTUJESZ
true-big-love-jb.blogspot.com

3 komentarze:

  1. Kurwa no! Zawału dostałam, kiedy zobaczyłam, że zaczęłaś pisać nowe opowiadanie! Prolog jest fantastyczny i w ogóle to "red sky"... Cudowne!
    Zapowiada się fantastycznie! Z niecierpliwścia czekam na rozdział 1 ;-*
    my-heaven-jb.blogspot.com
    the-other-side-jb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "Red sky" przyprawia o dreszcze, czytając prolog, pragnę jeszcze.
    Ahhahha a mi się zrywało :D Prolog zapowiada świetne opowiadanie, więc czekam na pierwszy rozdział!
    Informuj mnie dalej, kicia <3 Dzięki ;*
    ~ Drew.
    http://angelsdonotdieyet.blogspot.com/
    thepastalwayscomesbackx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sam prolog robi sie ciekawy
    jestem ciekawa co będzie dalej
    http://the-past-always-comes-back.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń